Honda CR-V 2018 benzyna, manual, Executive

Honda CR-V 2.0 i-VTEC,155 KM, wersja Executive Jeden z najbardziej pojemnych SUV w swojej klasie. Po ostatnim liftingu, w 2015 roku, czeka na swojego następcę, który … w USA już jest, a w Polsce prawdopodobnie pojawi się w 2019 roku. Nie mniej auto ma nadal dużo do zaoferowania wraz z wolnossącym silnikiem o przyzwoitej pojemności 2.0L.

Do testów otrzymaliśmy najbogatszą wersję z silnikiem benzynowym. Mamy tu 2.0L – wolnossący, wysokoobrotowy silnik o mocy 155KM (przy 6500 obr./min.) oraz 192 Nm (przy 4300 obr./min) w połączeniu z 6-biegową skrzynią manualną. Z dodatkowych rzeczy w wersji Executive otrzymujemy między innymi:
• skórzaną tapicerkę z elektryczną regulacją siedzeń z pamięcią ustawień kierowcy
• dostęp bezkluczykowy
• 18 calowe felgi
• elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika
o Jako jedna z nielicznych marek Honda nie stosuje plastikowej zabudowy silnika. Aż miło popatrzeć
Jeden z najbardziej pojemnych SUV na rynku. Duży bagażnik o pojemności 589 litrów, Przestronna kabina, wygodna zarówno z przodu jak i na tylnych siedzeniach (wysoki sufit, całkiem płaska podłoga).
Miejsce za kierownicą jest wygodne z pełną regulacją kierownicy oraz fotela (zarówno wysokość jaki i podparcie odcinak lędźwiowego). Dostęp do przyrządów jest intuicyjny i łatwy do zapamiętania. Kierownica (obszyta skórą) obsługuje większość potrzebnych nam rzeczy – sterowanie systemem multimedialnym, komputerem pokładowym, tempomatem oraz telefonu.
System multimedialny obejmuje między innymi obsługę różnych źródeł muzyki (CD, radio, USB, AUX, HDMI, bluetooth), obsługę telefonu, nawigację (GARMIN), oraz inne aplikacje dedykowane dla systemu Android, ale tylko te, które są dostępne przez system Hondy.
Na pochwałę zasługuje tempomat, który nie jest aktywny, jednak sterowanie nim jest łatwe i czytelne. Klawisze na kierownicy, którymi naprawdę prosto zwiększa się lub zmniejsza prędkość, a wybrana przez nas prędkość widoczna jest na wyświetlaczu. Nie jest to takie oczywiste i proste w niektórych markach.
Tempomat nie jest aktywny, jednak mamy aktywne hamowanie. Działa niestety przy mniejszych prędkościach, ale pozwoli uniknąć kolizji, hamując za nas w miejskich korkach.
Tylna część auta jest dość zabudowana i ogranicza widoczność. Pomocna jest kamera cofania, która posiada 3 tryby. Tryb widoku z góry pozwala zbliżyć się dosłownie na milimetry. Mamy też czujniki parkowania – przód i tył.

Co ma do zaoferowania:

jedno z największych wnętrz w swojej klasie (z przodu oraz z tyłu)
bardzo duży bagażnik 589 litrów (z możliwością niewielkiej regulacji pochylenia tylnych siedzeń) dołączany automatycznie napęd 4×4
bezobsługowy, długowieczny silnik (rozrząd oparty na łańcuchu)
praktycznie kompletne wyposażenie w testowanej wersji Executive
systemy bezpieczeństwa na wysokim poziomie (w tym awaryjne hamowanie)
precyzyjny (jak na SUV) układ kierowniczy
komfortowe, jednak pewnie się zachowujące zawieszenie
bardzo dobre utrzymanie wartości
napęd 4×4

1
2
3
4
5
6
7
Jazda Hondą CR-V

Przesiadając się do CR-V z aktualnie bardzo modnych silników benzynowych z mniejszych pojemnościach, jednak z turbo, mamy wrażenie, że to auto jest wolne, ciężkie i nie chce przyspieszać. Wrażenie takie będzie jeśli nie uwzględnimy charakterystyki silnika (wolnossący, wysokoobrotowy). Dla przypomnienia 155KM mamy przy 6500 obr./min. i max moment obrotowy przy 4300 obr./min. To znaczy, że tam gdzie kończą się obroty w silnikach turbo to Honda dopiero zaczyna pokazywać swoje możliwości. W praktyce silnik ma dwa oblicza. Gdy jedziemy spokojnie, auto jedzie na niskich obrotach, przy zachowaniu niskiego spalania (w trasie można przemieszczać się ze średnim spalaniem ok 5,5l/100km !). Gdy chcemy przyspieszyć trzeba pamiętać, że na każdym biegu ciągniemy do końca tzn. do min 6500 obrotów. Auto jest wtedy dynamiczne (na SUV chyba wystarczające – ok 10s do 100km/h) i pali więcej jednak wcale nie tak dużo. W trasie nie powinniśmy przekroczyć 7-8 litrów. Bardzo precyzyjna jest 6-biegowa skrzynia biegów (dostępny jest również 5-biegowy, klasyczny automat) oraz układ kierowniczy. Subiektywnie, jazda jest bardzo przyjemna dla kierowcy i pasażerów. Nie jest to auto do ścigania się na światłach lub zakrętach, ale sprawnie i wygodnie przewozi 5 osobową rodzinę z bagażami w dalekie trasy :-)
Do jazdy dziennej światła LED, a nocą ksenony

Ceny w wersji benzynowej zaczynają się 101 tyś zł a kończą na 153 tyś zł (wersja Executive, z automatyczną skrzynią biegów).
Hondę CR-V można mieć w finansowaniu Avanti Finance :
kredyt balonowy 50%/50%, 3×33%, 4×25% oraz 5×20%
standardowy kredyt (bez wpłaty do 10 lat – rata ok 1000 zł
leasing konsumencki (1% wpłata do 7 lat – rata ok 1450 zł)
leasing operacyjny (1% wpłata do 7 lat – rata ok 1180 zł netto)
najem od 2 do 5 lat (bez wpłaty na 5 lat – rata ok 1115 zł netto)

OFERTY SPRZEDAŻY AUT


Zapraszamy do zapoznania się z ofertą sprzedaży aut.
Są to najlepsze oferty, bezpośrednio od dealerów, specjalnie dla naszych Klientów.


zobacz aktualne oferty
Niniejsza strona internetowa/witryna ma charakter wyłącznie informacyjny.
Informacje zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.