Silnik, skrzynia biegów, zawieszenie i układ kierowniczy
Tak, Tak, Tak i Tak :-)
Testowaliśmy wersję 280KM, 400Nm, która świetnie radzi sobie z autem o wadze prawie 1700kg.
Przyspieszenie do 100 km/h trwa zaledwie 5,7s . To wynik lepszy niż większość hot-hatchy oferowanych na rynku. Ale samo przyspieszenie to nie wszystko. Ogromną frajdę z jazdy daje niesamowicie precyzyjny i bezpośredni układ kierowniczy. Szybka jest 8-biegowa skrzynia automatyczna a zawieszenie sztywne … nadzwyczaj sztywne jak na SUV.
Całe to zestawienie może spowodować, że nie jeden Klient może się zakochać po testowaniu auta
Ale co jest nie tak ?
Niestety proces zakupu nie trwa tak krótko jak testowanie auta. Potencjalny Klient wraca do domu i rozmyśla. Zastanawia się. Powoli dostrzega delikatne niedociągnięcia np:
- wolny system multimedialny oraz nie najlepsza jakość dźwięku
- kamera cofania – absolutnie za mały wyświetlacz o niskiej rozdzielczości
- nie najlepsze spasowanie materiałów – najgorzej wypada dźwignia zmiany biegów (trochę z innej epoki)
- trzeszczenie w środku – szczególnie po większym przebiegu
- problemy z dachem panoramicznym – problemy z elektroniką (otwieranie i zamykanie)
- zbyt twarde zawieszenie na co dzień
- spalanie raczej okolice 14 litrów/100km
OFERTY SPRZEDAŻY AUT
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą sprzedaży aut.
Są to najlepsze oferty, bezpośrednio od dealerów, specjalnie dla naszych Klientów.